lördag 24 mars 2012

Nu är det förkylt..

Nyser, snorar, fryser, svettas, och det susar i öronen. Halsen värker och jag blir trött av precis ingenting. Och vi som bygger odlingsbänkar! Och jag skulle få prova leka med traktorn och hämta hem torv. Och så skulle vi hämta ett lass hästskit hos en granne.
Istället blir det snörvel, vila och kanske lite sticke.
Det känns ganska konstigt att vara besviken över att ha en hel dag att sticka på.

Icke desto mindre är det vad jag är.
'rullar ihop sig och somnar en stund'

Lev mjukt (och njut av den ork som finns)
/Lotta

2 kommentarer:

  1. Krya på dig, gumman! Stooor styrkekram med express, klicka *här*

    SvaraRadera
  2. Inget kul med förkylning men ibland får man ge vika och vila lite. Hoppas att det går snabbt över.
    Garnet du undrade om hos mig tror jag är Kauni. Det är entrådigt, strävt och alldeles underbart!

    SvaraRadera