torsdag 18 augusti 2011

Maktlöshet.

Jag har svårt att acceptera hur livet är.
Glad att ha klarat att köra iväg till biltema och ikea för att handla tidskriftsamlare och träplugg. Men dagen efter alldeles trasig av för mkt intryck.

Jag kan leva med intryckskänsligheten, krascherna och oförmågorna.
Men är rädd att den partnern inte finns, som tycker att det jag är, ger och gör är större än det jag inte klarar.

Inte heller detta är något jag ska spilla min energi på.
Jag är den jag är. Jag kan inte trolla.
Det blir som det blir.
Oavsett hur mkt jag grubblar på det.

'täljer på en träplugg/blivande hyllbärare'

Lev mjukt
/Lotta

1 kommentar:

  1. hej Lotta.
    jag vet hur det är!
    här va jag på kulturkalaset 1timme igår och jag är helt förstörd idag utav alla intryck.
    jag är ju 34år och sjukpensionär och ibland vill jag bara sluta leva,ta mitt liv,för vad är det för liv att vid 34års ålder inte ens orka att plocka ur diskmaskinen utan att sova 2timmar efteråt??
    kram på dig Lotta!

    SvaraRadera