onsdag 15 juni 2011

Små lyckor.




Jag har fått hjälp att baxa in mitt fådda skåp in i torpet. Så nu står det i salen och väntar på att jag ska bestämma mig för hur det ska målas.. och sen ska det vänta på att jag tar mig råd att fixa fram färg, också. Men inne är det!
Just nu får det vara förvaring för mitt inspirationscollage och min nyfådda radio. Det lär vara andra saker som stolserar däruppe i framtiden. En Tävakatt, till exempel. Bra med ett ställe dit inte svartahunden når, så man (läs; katt) får vara ifred.

Och i min brevlåda damp det ner ett nummer av GÅRD&TORP.
Vilken överraskning! Vilken FIN överraskning! Och gissa vad mer?! Det kommer fler också! Jag har fått en över-sommaren-prenumeration av en av mina systrar! 'glad'

Lev mjukt (och njut smålyckorna när de dyker upp)
/Lotta

1 kommentar: