söndag 19 juni 2011

Regnigt värre..!






Uj vad det har regnat idag!
Min badrumsutbyggnad är inte klar på långa vägar. Som synes. Men vad gör det, när jag plötsligt har en finfin utepool (faktiskt står det hyfsat högt med vatten inne i utbyggnadens grund också) att komplettera min vackra utedusch med? :D
Jag och jycken tog en promenad för att titta på smultron och skog och myrstackar och hysteriska fåglar.
Det är underligt hur olika skogen är, beroende på var man går. Man går genom ogenomträngligt sly och kvarglömda fällda träd och plötsligt öppnas det upp och är som en skoglig balsal med mjukaste grön matta. Vi tycker fortfarande att våra upptäcksfärder är helt magiska, svartahunden och jag.

Mest har det dock fått vara inomhusaktiviteter.
Stickning för mig, och vilning för djuren. Det är fint det med.

Lev mjukt
/Lotta, nöjt intrasslad i sitt garn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar