onsdag 25 maj 2011

Man tager vad man haver.








Utbyggnaden jobbas det med, men tills den är klar så har jag en provisorisk utedusch. Den har jag säkert nämnt i nåt inlägg tidigare. Kanske har jag tillochmed hunnit skriva att en vän gick igenom skräphögen och hittade grejor för att piffa till den lite och ge den sidoväggar? Sen piffade jag lite extra med hjälp av balsnöre och mitt duschdraperi. :D

De två sista bilderna är utsikten inifrån duschen. Man kan välja att titta på tokvackert, eller skräphögen. Idag ska jag testa duschen för första gången, faktiskt. Lite spännande, inte främst på grund av piffandet, utan för att det är nåt som inte riktigt är som det ska i varmvattenberedaren, så vattnet är växelvarmt. Och därmed också växelkallt.

Lev mjukt (och gör det bästa av det ni har)
/Lotta

1 kommentar:

  1. Inte dumt, varma dagar, med en utedusch och bra med en dusch alla dagar:)

    SvaraRadera