torsdag 5 maj 2011

Fotopromenad!








Den ALLRA första bilden, tillagd senare: Växten på den första bilden (ja den första EFTER den allra första.. äh.. fatta vad jag menar), har taggar. Arga taggar. Gör det bestämningen enklare? :D

Försöker lista ut vad det där första är. Krusbär? Vinbär? Nåt annat?
Andra bilden är iaf hallon, så långt har jag kommit.
Inte själv, utan förstås med benägen hjälp av såna som ser skillnad på mer än björk och kantarell.

Tredje bilden är skrotiga hinkar jag funnit, och tänker plantera nåt i så småningom. Vet inte riktigt var de ska få stå sen. Eller vad det är jag tänker plantera. Men fint ska det bli!

Åsså har jag ju gjort Lillskrotan fin inför sommaren. Va tycks?

Sista bilden är mitt salsgolv under slipning.
Det ska in lite lister och grejas lite eluttag och annat smått och gott, men snart kan jag såpskura och flytta in!

Längtalängtaläääääääääängta...!

Lev mjukt (och njut av det som växer)
/Lotta

1 kommentar: