tisdag 12 april 2011

Hurra!


Igår kväll började det släppa ordentligt, så att jag faktiskt kände tydligt att det gick åt rätt håll. Och inatt sov jag som en stock i åtta timmar och missade att min telefon larmade två gånger för medicin. Jag kan fortfarande inte gapa mer än tidigare. Men livet är lättare. Jag har lite mera ork. Och är - förstås - inte längre så himla rädd hela tiden.

Börjar se fram emot flytten, igen. Och har lyckats välja tapet/färg till torpets nedervåning. Basen blir väldigt.. beige. Sen får jag, mitt liv och mina saker sätta färg på tillvaron istället. :)

Och så längtar jag till barfotasommar.
Åh, vad jag längtar.

Lev mjukt
/Lotta

1 kommentar:

  1. Å vad skönt för dej att det går på rätt håll nu!
    8timmars sömn lät också mycket skönt, klarade bara en bråkdel av det. Men jag ska inte klaga så mycket för jag brukar sova som en stock:)
    Kramis

    SvaraRadera