tisdag 15 mars 2011

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?


Forsätter med temabloggandet.. bilden är några månader gammal, men det är precis vad jag hade på mig just idag. Faktiskt är det favoritstassen. Bekvämt och praktiskt - kan det bli bättre? I och för sig var planen att jag dagen till ära skulle ha brandgula strumpbyxor, svart kort kjol och nåt tjusigt på överkroppen. Hade tillochmed tänkt tramsa till frisyren och - hör och häpna - SMINKA mig! Det är ju inte varje dag man fyller 41.
Men nu blev det såhär istället. Jag skulle ju promenera hundar, gubevars. Och sen fanns det inte riktigt tid till att greja med sånt.. jag fick ju besök. Och telefonsamtal. Och paket som skulle hämtas, och allt vad det var.
Nåja. Mina brandgula strumpbyxor får väl vänta till nåt annat högtidligt tillfälle.
Lev mjukt
/Lotta

1 kommentar:

  1. Brandgula strumpor passar utmärkt när man fyller 41 år och 2 dagar!!!!

    SvaraRadera