torsdag 6 januari 2011

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag.

Hehe.. inte mitt slags tema alls.

Idag har jag haft mina termobrallor (som behöver lagas både här och där),
och en ljust mintgrön långärmad t-shirt. Typ. Och raggor.
Raggor är bra grejer.
Helst i gummistövlar.
Men idag har jag inte haft gummistövlar.
(de får vänta tills det blir vårblött och lerigt)
Istället har jag haft mina trasiga gympadojjor, medan jag skottade gården.
Och mina julklappsvinterskor när jag tog hunden med på långpromenad.
En grå luva jag tjyvlånat av snällgrannen. Vita men smutsiga tumvantar.
Och nåt dunjackigt.. eller halvlång kappa kanske det är? Jaja, en sån i alla fall.

Vad är det som är så speciellt med vad man har på sig?
Jag tycker det är mycket mer intressant vad människor har i sig.

1 kommentar:

  1. Lite intressant vad man har på sig är det ju - det är ju dumt att frysa till exemplet.....
    Det är oxå dumt att frysa inuti.

    Kram

    SvaraRadera